Bestellen

Ik bestel voor het eerst , hoe gaat dat?

Met de muisknop klik je het product aan wat je wilt hebben , klik met de muis bestellen , maak een keuze in kleur en maat , klik met de muis op verder , en daarna op bestellen, vul uw gegevens in, daarna klik je op bestelling versturen.


Ik wil mijn bestelling annuleren , kan dat?

Ja stuur een mail, indien de bestelling nog niet verstuurd is kunnen wij deze nog annuleren.

Door administratiekosten zijn we genoodzaakt bij annulering €2,50 in kosten te brengen.


Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen ?

Na het afronden van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Als je deze bevestigingsmail hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen.

Mocht je geen bevestigingsmail ontvangen hebben, kijk dan eens in de spam.


Ik heb een artikel besteld, maar mijn bestelling is geannuleerd. Hoe kan dit?

Omdat wij onze artikelen verkopen in zowel de winkel als de webshop, houden wij onze voorraden nauwkeurig bij. Helaas kan het weleens gebeuren dat je iets besteld hebt dat niet meer op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, dan zoeken we een gepaste oplossing voor je.