Ruilen & Retourneren

Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe werkt dit?

Retourneren van de bestellingen bij Inki’s Fasion is mogelijk binnen 14 dagen. Gedurende deze termijn mag je de producten bekijken en beoordelen of de producten aan je verwachtingen voldoen.

Als je niet geheel tevreden bent over een product mag je het binnen deze termijn naar ons terugsturen tezamen met een volledige ingevulde retourformulier. I.v.m. papierverspilling zit deze niet standaard bij de levering.

Zodra wij de producten hebben ontvangen storten we binnen 14 dagen, het volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het verzend & terugsturen van het product worden niet door ons vergoed.

Het retouradres is:

Inki’s Fashion
De Dintel 11
5684 PS Best

Let op: Artikelen die gekocht zijn in de winkel mogen binnen 14 dagen geruild worden of retour. Op gekochte artikelen in de winkel geven we geen geld retour maar eventueel wel een tegoedbon.

Let op:  We geven geen garantie op steentjes, veertjes en dergelijke.

Let op: Sale artikelen van €10,- of minder mogen NIET retour of geruild worden.

De voorwaarden zijn:

  • Het product moet compleet en, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking worden teruggestuurd;
  • Het product moet onbeschadigd, schoon en ongedragen zijn en alle labels en etiketten moeten op of aan het artikel zitten;
  • De originele factuur moet worden meegestuurd;

Als je de producten wil retourneren, stuur ons een email naar info@inkisfashion.nl .

Voordat een product wordt teruggestuurd moet dit aan ons worden gemeld (zie hieronder);

Vermeld het volgende:

  • Om welk product het gaat;
  • Wat het order- of factuurnummer is;
  • Wanneer je het product terug stuurt en met welke vervoerder.

Retourzendingen moeten voldoende gefrankeerd zijn en niet onder rembours, anders worden ze geweigerd.

Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen. Als de retourzending kwijt raakt of als het product kapot gaat tijdens het transport kunnen wij hier niets aan doen. We raden je dan ook aan het product in dezelfde verpakking terug te sturen als waarin je het van ons hebt ontvangen en in het geval van een pakket je tracking-code goed te bewaren.

Krijg ik de verzendkosten vergoed?

Nee, alle verzendkosten (dus zowel de verzendkosten van de bestelling als de verzendkosten van de retourzending) worden NIET door ons vergoed.

Kan ik sale artikelen ook retourneren?

Artikelen uit de sale van €10,- of minder worden niet terug genomen.   

Kan ik een artikel ook ruilen voor een ander artikel?

Helaas is ruilen niet mogelijk. Als je een artikel besteld hebt die je toch een maatje kleiner/groter had gewild, moet je je bestelling retourneren en het artikel opnieuw bestellen in de juiste maat.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren in de winkel?

Dit is helaas niet meer mogelijk, omdat de winkel in Valkenswaard per 24-12-2023 is gesloten.

Ik heb een artikel beschadigd ontvangen. Wat nu?

Heeft je bestelling/artikel/de verpakking schade opgelopen bij ontvangst? Stuur ons een mail met daarin een duidelijke uitleg van het probleem/de klacht en een foto naar info@inkisfashion.nl met als onderwerp: KLACHT + (je ordernummer). Na ontvangst van je e-mail zullen we contact met je opnemen om verdere stappen uit te leggen en het probleem op te lossen.

LET OP: Bij schade na het dragen van het artikel, dient dit duidelijk vermeld te worden in je uitleg! De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de afhandeling.

De kosten van de retourzending worden niet door ons vergoed

Wij geven geen garantie op  veertjes en bedrukkingen zoals pailletten, kralen, strasstenen, studs, franjes of plakletters.